ماشین های اداری پیام

فروش و خدمات پس از فروش دستگاههای زیراکس

ماشین های اداری پیام

فروش و خدمات پس از فروش دستگاههای زیراکس

فروش و خدمات پس از فروش دستگاههای زیراکس
تعمیرات تخصصی
مواد و قطعات مصرفی
فروش و تعمیرات انواع پرینتر
ارسال و راه اندازی دستگاه به شهر شما در هر کجای کشور
تعمیرات و سرویس در محل

۱ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

سرویس درایور فیوزینگ

واحد فیوزینگ در طول فرآیند چاپ از گرما و فشار استفاده می کند. بنابراین چاپ‏های مکرر، آن را مستعد فرسوده شدن خواهد کرد. نگه داری خوب و شایسته از این جزء پرینتر نیاز به تمیز کردن دوره ای و تعویض قطعات آن را دارد.

 

اغلب مواقع فیوزینگ بد یا شکسته باعث ایجاد نقص های چاپی متعدد می شود و در نتیجه منجر به اتلاف انرژی و ملزومات چاپ خواهد شد.

تعمیر فیوزینگ

تجمع پودر تونر: در طول فرآیند چاپ، پودر تونر نه تنها بر روی سطح کاغذ، بلکه روی دیگر قطعات پرینتر نیز می چسبد. این امر باعث جمع شدن تونر در داخل دستگاه می شود. تونرهای تجمع یافته به همراه دیگر ذرات گرد و غبار می توانند به دستگاه آسیب برسانند. اگر این آلودگی ها از داخل پرینتر پاک نشوند، باعث ایجاد خراش روی سطح فیوزر شده و منجر به ظاهر شدن خطوط اضافی در خروجی چاپ خواهند شد. هرگاه این خطوط روی نسخه های چاپی ظاهر شدند، وقت آن است که قطعه فیوزینگ را تعویض کنیم. در اکثر پرینترها، یک نشانه هشدار بر روی صفحه نمایش ارسال می شود تا در صورت نیاز به نصب قطعات جدید به کاربر هشدار داده شود.

سرویس دستگاه 452

اختلال در گرم شدن: در برخی موارد، ممکن است فیوزرها بیش از حد گرم شده و یا اینکه اصلا گرم نشوند – هر دوی اینها باعث مکث در چاپ میشود. هنگامی که پرینتر نسبت به چرخه کاری ماهانه تعیین شده، تعداد صفحات بیشتری را به چاپ می رساند، اختلالاتی در گرم شدن به وجود می آید. به عنوان مثال اگر یک پرینتر کوچک اغلب حجم زیادی از کارهای چاپی را هندل کند، در نهایت به گرم شدن بیش از حد فیوزینگ آن ختم خواهد شد. در این صورت، پرینتر به طور ناگهانی یک پیام خطا ارسال کرده و کارهای چاپ را متوقف می نماید تا اینکه واحد فیوزر مجددا خنک شود.

کپی 452

مشکل برق: اگر پرینتر برق کافی برای گرم کردن غلتک ها نداشته باشد، این امر منجر به عملکرد بد و یا چاپ ناقص می شود. به همین دلیل توصیه می شود که به جای وصل کردن پرینتر و کامپیوتر به یک محافظ برق مشترک، هر کدام به طور مستقیم به سوکت های دیواری متصل شده و تغذیه شوند.

 

فیوزینگ یکی از مهم ترین قطعات دستگاه های کپی است که با سرویس به مقع و کامل آن در مراکز معتبر میتوان به عمر دستگاه افزود.

محمد پیرپیران
۰۷ تیر ۰۰ ، ۱۱:۴۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر