ماشین های اداری پیام

فروش و خدمات پس از فروش دستگاههای زیراکس

ماشین های اداری پیام

فروش و خدمات پس از فروش دستگاههای زیراکس

فروش و خدمات پس از فروش دستگاههای زیراکس
تعمیرات تخصصی
مواد و قطعات مصرفی
فروش و تعمیرات انواع پرینتر
ارسال و راه اندازی دستگاه به شهر شما در هر کجای کشور
تعمیرات و سرویس در محل

۲ مطلب در تیر ۱۴۰۲ ثبت شده است

ریکو 4000

 

سرعت اسکن : 50 تصویر در دقیقه

وضوح اسکن: حداکثر 600 dpi

مقیاس خاکستری: 256 سطح

ناحیه اسکن: 17*11 اینج

ابعاد: 66*90*66 سانتیمتر

وزن: 85 کیلوگرم

حافظه سیستم دستگاه کپی ریکو: 768 مگابایت رم

آفیشیو4000

وضوح کپی: 600*600 dpi

نشانگر مقدار: تا 999

تغذیه کننده اسناد: 100 برگ

اندازه کپی: 5.5 × 8.5 اینچ تا 11 × 17 اینچ

زمان گرم کردن: 13 ثانیه

سرعت کپی اول: 4.1 ثانیه

بزرگنمایی: 25% تا 400%

سرعت چاپ: 40 برگ در دقیقه

رابط های استاندارد: 10BaseT/100BaseTX، USB 2.0/LAN

وضوح چاپ: حداکثر 600 نقطه در اینچ

بدون نیاز به شارز کاتریج

بدون نیاز به چیپ

برند: ریکو ژاپن

دارای سورت الکترونیکی

نوع چاپ: سیاه و سفید

 

اطلاع از مشخصات و ویژگی های دستگاه‌های مختلف به شما کمک میکند که انتخاب مناسبی داشته باشید. همکاران ما در فروشگاه و تعمیرگاه پرینتر پیام این اطلاعات را در اختیار شما قرار می‌دهند.

محمد پیرپیران
۱۷ تیر ۰۲ ، ۱۸:۲۹ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

پرینتر چندکاره لیزری سیاه و سفید (MFP) RICOH MP 301SPF که دارای ویژگی‌های هوشمند و قابل تنظیم در یک بسته چاپگر رومیزی شیک است، به گونه‌ای طراحی شده است که بتواند تمامی نیازهای چاپ، کپی، اسکن و فکس را برآورده کند. اندازه جمع و جور، این چاپگر را به یک چاپگر همه کاره برای مشاغل کوچک تبدیل می‌کند که از قدرت آن کم نمی‌کند. شما می‌توانید هنگام کپی، اسکن، پرینت و فکس اسناد، حداکثر 31 صفحه در دقیقه چاپ و اسکن کنید. این دستگاه می‌تواند کاری فرا تر از انتظار شما انجام دهد. کارکرد بی نظیر و قدرت و سرعت ریکو 301 به همراه قیمت دستگاه کپی رومیزی دست دوم می‌تواند شما را شگفت زده کند. دستگاه کپی 301 برای چاپ تا سایز A4 طراحی شده و با هر بار تعویض بطری تونر می تواند تا 6000 برگ چاپ کند.

دستگاه کپی ریکو 301

عملکرد دستگاه کپی را همانطور که به آن نیاز دارید تقویت کنید

 

یک کاست با ظرفیت 500 برگ به همراه بای‌پس و ای‌دی‌اف این دستگاه کپی کوچک می‌تواند امکان چاپ بدون نیاز به تغییر سایز را در اختیار شما بگذارد. امکان ارتقا این دستگاه به شما این امکان را می دهد که با استفاده از هارد دیسک 128 گیگابایتی ، حداکثر 3000 سند پرکاربرد را ذخیره کنید.

از تمام امکانات ممکن این دستگاه کپی ارزان بهرهمند شوید

 

قابلیت شبکه این شرایط را فراهم آورده است که شما بتوانید با چندین سیستم متفاوت به ریکو 301 متصل شوید. اما استفاده از یک تکنسین متخصص می‌تواند با حفظ قیمت دستگاه فتوکپی سیاه و سفید شما، امکان افزایش امکانات این دستگاه را به شما بدهد. امکان ایجاد یک شبکه بر روی بستر مودم پرینتر شما را تبدیل به یک دستگاه وای فای دار می‌کند و می‌توانید با گوشی یا لبتاپ خود به تعداد نا محدود به پرینتر اتصال بیسیم داشته باشید و از تمام امکانات آن استفاده کنید.

علاوه بر این، می توانید اسناد را با خود حمل کنید و مستقیماً از درایو USB یا کارت SD چاپ کنید. البته ما این مورد را پیشنهاد نمی‌کنیم چرا که پرینتر شما در معرض خطر آلودگی ویروسی قرار می‌گیرد.

کپی ریکو 301

تنظیمات چاپگر خود را سفارشی کنید

 

میانبرهای خود را بر روی صفحه نمایش صفحه لمسی رنگی 4.3 اینچی ایجاد کنید تا کارهایی که اغلب انجام می شوند را در چند ثانیه انجام دهید. تنظیمات سفارشی را برای سرعت بخشیدن به کارها و ساده کردن کارهای روزانه اسناد خود به کار ببرید و با تغییر گردش کار دوباره آنها را سفارشی کنید.

یک چاپگر کم مصرف که کارهای بیشتری را انجام می‌دهد

 

قدرت تولید خود را افزایش دهید در حالی که هزینه های برق خود را کاهش دهید. چاپگر چندکاره MP 301SPF با معیارهای EPEAT® Silver مطابقت دارد و دارای آخرین مشخصات ENERGY STAR® است. حالت پیش‌فرض چاپ دوطرفه باعث صرفه‌جویی در کاغذ می‌شود، تایمر صرفه‌جویی انرژی مصرف برق سهوی را کاهش می‌دهد، و واحد فیوزینگ فقط برای کارهای چاپ فوری روشن می‌شود. به علاوه، برنامه‌های بازیافت مواد مصرفی و محصولات ریکو، بازیافت آن را آسان می‌کند.

تونر ریکو 301

ویژگی های امنیتی داده ها به محافظت از اطلاعات حساس شما کمک می‌کند

 

به محافظت از اسناد ضروری خود کمک کنید. می‌توانید از داده‌های خود در هارد دیسک اختیاری از طریق رمزگذاری محافظت کنید و به حفظ امنیت اسناد ذخیره‌شده‌تان کمک کنید. و اگر فایلی را روی درایو بگذارید، DataOverwriteSecurity System به طور خودکار هر یک از آنها را بازنویسی می کند. ویژگی اختیاری Locked Print با نیاز به رمز عبور برای انتشار فایل‌ها برای چاپ، به محافظت از اطلاعات شما کمک می‌کند.

دستگاه کپی رو میزی

کارهای پیچیده مدیریت گردش کار را ساده کنید

 

برای تطبیق برنامه‌ها و راه‌حل‌های نرم‌افزاری متناسب با نیازهایتان، از پلتفرم مبتنی بر خدمات Ricoh استفاده کنید. گردش کار اسناد را از روی دسکتاپ سفارشی کنید و در عرض چند لحظه به آنها دسترسی داشته باشید تا حتی چالش‌برانگیزترین کارها را به سرعت انجام دهید. آیا می‌خواهید بین MFP‌های خاص یا کل ناوگان استانداردسازی کنید؟ میانبرها، تنظیمات سیستم و برنامه و موارد دیگر را می‌توانید به راحتی برای نصب روی چاپگر چندکاره MP 301SPF دیگر صادر و وارد کنید.

برای خرید این دستگاه و بهرهمندی از خدمات پس از فروش و گارانتی با ما در ارتباط باشید

 

محمد پیرپیران
۱۱ تیر ۰۲ ، ۱۳:۰۲ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر