ماشین های اداری پیام

فروش و خدمات پس از فروش دستگاههای زیراکس

ماشین های اداری پیام

فروش و خدمات پس از فروش دستگاههای زیراکس

فروش و خدمات پس از فروش دستگاههای زیراکس
تعمیرات تخصصی
مواد و قطعات مصرفی
فروش و تعمیرات انواع پرینتر
ارسال و راه اندازی دستگاه به شهر شما در هر کجای کشور
تعمیرات و سرویس در محل

چگونه عمر دستگاه کپی یا پرینتر را بیشتر کنیم؟

سه شنبه, ۳ مرداد ۱۴۰۲، ۰۶:۱۸ ب.ظ

ما تا کنون مطالب مختلفی در باره‌ی انتخاب درست پرینتر خانگی منتشر کرده ایم همچنین در باره ویژگی های دستگاه های کپی ایدآل و مزایای خرید پرینتر های میان رده صحبت کرده اییم اما یکی از موارد مهمی که میتواند به اندازه انتخاب پرینتر با کیفیت مهم باشد مواد مصرفی درجه یک است.

تونر دستگاه

اولین مورد از لیست مواد مصرفی تونر دستگاه هست. تونر باید از نظر اقتصادی به صرفه باشد و علاوه بر آن متناسب و سازگار با مدل و برند پرینتر شما نیز باشد. برندهای مختلفی در بازار وجود دارد که خریدار باید از بین آنها انتخاب کند راهنمایی و مشورت یک متخصص در این زمینه نیز می‌تواند بسیار کمک کند. پس بسیار مهم است که تونر مورد نیاز دستگاه خود را از یک مرکز معتبر تهیه کنید.

استفاده از تونرهای کم یا بی کیفیت علاوه بر پایین آوردن کیفیت چاپ دستگاه، باعث خرابی و فرسودگی سایر قطعات نیز می‌شود. تونر کم کیفیت می‌تواند با وارد آوردن فشار به قطعات ایمیج یا کاتریج باعث شکستگی، گرفتگی یا صدمات دیگر شود.

تونر با کیفیت

اگر دستگاه کپی دارید و خوتان به عنوان یوزر وظیفه تامین تونر دستگاه را برعهده دارید باید از انواع با کیفیت آن که متخصص آشنا به دستگاهتان توصیه نموده استفاده کنید.

اگر پرینتر شما به وصیله تعمیر کار شارژ می‌شود حتما مطمئین شوید که مرکزی که انتخاب کرده‌ایید از تونر با کیفیت استفاده می‌کند.

در دستگاه‌های کپی تونر سنگین یا دولوپر نیز مانند تونر اهمیت دارد. قطعاتی که در ساختار دستگاه کپی یا پرینتر شما وجود دارد نیز مواد مصرفی دیگر هستند. درام، بلید، مگنت، هات و.... طی مرور زمان فرسوده شده و نیاز به تعویض دارند. این قطعات باید با قطعات با کیفیت جایگزین شوند تا علاوه بر حفظ کیفیت چاپ سلامت پرینتر هم حفظ شود.

تعمیرگاه و فروشگاه پرینتر و دستگاه کپی پیام بعد از خرید پرینتر نیز به شما خدمات ارائه می‌کند. انواع مواد مصرفی متناسب با مدل‌های مختلف پرینتر با بالا ترین کیفیت در این مرکز موجود است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی